S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

REKLAMÁCIA TOVARU
Reklamácia a vrátenie tovaru

Zákazník má právo vrátiť tovar naspäť predávajúcemu bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia tovaru. V prípade vrátenia tovaru znáša náklady na poštovné zákazník.

V prípade vrátenia tovaru, odporúčame zákazníkovi vracať tovar ako doporučenú zásielku! Budete mať tak doklad o odoslaní tovaru. Tovar neposielajte na dobierku!


Vrátenie tovaru:



1. Zákazník musí poslať tovar späť predajcovi najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru.

2. Vrátený tovar nesmie byť používaný a nosený! Zákazník tovar zabalí tak, aby sa pri preprave nepoškodil. K zásielke pribalí aj faktúru a číslo účtu. Tovar musí byť vrátený so všetkým, s čím bol doručený! Musí obsahovať aj vysačky s cenovkami.

3. Adresa na prípadné vrátenie tovaru: HOMYKA, s.r.o., Tatranská 40, 974 11  Banská Bystrica

4. Ak tovar nebol nosený a nie je poškodený, predajca vráti zákazníkovi peniaze na účet do 14 dní odo dňa prevzatia vráteného tovaru.

 

Výmena tovaru:

  • Napíšte mail na obchod.online3@gmail.com, kde poskytnete informáciu, za aký tovar chcete vymeniť ako aj podacie číslo zásielky.
  • Budeme Vás informovať v čo najkratšom termíne.

 

Bez faktúry nie je možné tovar vrátiť, vymeniť ani reklamovať.

 

Predajca má právo objednávku zrušiť v prípade, keď nie je možné tovar zabezpečiť alebo nie je skladom. Poprípade ponúkne zákazníkovi náhradný tovar, resp. iné riešenie, ak s tým odberateľ súhlasí.

 

Kupujúci sa zaväzuje uviesť v registrácii pravdivé a presné údaje a adresu, tiež správny e-mail a tel. číslo. Kupujúci sa ďalej zaväzuje objednaný tovar prevziať a vyplatiť.

 

Výmena nie je možná pri: bižutérii, kozmetike a tovare, z ktorého boli odstránené vysačky.

Reklamácia

  • Doba na vyriešenie reklamácie je max. 30 dní od doručenia tovaru.
  • Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov.
  • Tovar, ktorý posielate na reklamáciu, zašlite na adresu: HOMYKA, s.r.o., Tatranská 40, 974 11  Banská Bystrica
  • K tovaru priložte popis chýb tovaru
  • Tovar dobre zabaľte, aby sa pri preprave ešte viac nepoškodil.
  • Tovar neposielajte na dobierku!

 

Na aké prípady sa reklamácie vzťahujú?

Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.

Reklamácie sa nevzťahujú na prípady:

-        ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie

-        ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, a pod.)

-        ak chyba vznikla v čase prepravy poštou.

Všetky reklamácie sú vybavované podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Reklamačné konanie je povinný predávajúci ukončiť najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

MjcyM